06/02 - On the Drums

Jag vill slå sönder fönstret
slita av mig h
året.
Kasta ut alla skivor,
riva ner alla hyllor.
Bränna upp mina kläder
skära upp mina tapeter.
Tömma mina ådror på blod
lämna min kropp för en ny.
Fylla denna sida med ord
torka mina brännande t
årar.

Have I done the right thing - right now? Was it like this I wanted it? Who is this me?

As for the photos - that'll come - I swear it.



A month has come and gone, isn't it marvellous? Time passes fast when you haven't braced yourself for it. When I get intelligent I'll post something interesting so right now I'll just shut my mouth. :)

Goodnight and Go!
Bisous

Loads of love

Fredrik

Kommentarer

  1. Yo Fredrik:) Long time no writing eller va man kan säga:P Är på väg att ringa dig nu! Hoppas du svarar:) BIGGGG!

    Checka hemsidan min senare i veckan, hoppas skiten e uppe då:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)