Because of You

Sista dagen i Nya Zealand, and I gotta say damn!

Det har hant jattemycket, vi har sett jattemycket och varit med om massor.

Vi har avslutat med en brakmiddag pa Mezze Tapas- & Meze-bar och med en lang promenad genom Auckland by night!

Nu har jag suttit ett tag vid datorn och bokat tag och flyg till London den 23:e Januari! Terminen borjar den 26:e - sa det blir sjukt bra! Jag har for ovrigt borjat spana lite pa Trance Energy infor i ar, och ja, nu tror jag att det blir av det ocksa! 43 euro for Paul Van Dyk, Armin Van Buuren, Rank 1, JOOP, Markus Schossow och Aly & Fila m.fl.? I'm game! Far spana mer sen!

Tack Nya Zealand for den har gangen - det lar onekligen bli fler ganger!

Hej Sydney! Speedtour vantar - tre dagar intensivt turistande och hang med Viktor!

Fred och karlek pa jorden!

Kommentarer

  1. Att säga det var guldbaggens höjdpunkt måste betyda att det var sjukt dålig guldbagge som jag iofs inte sätt så jag vet inte:P För jätte bra var det inte.

    SvaraRadera
  2. Vafan, bjuppa in mig på Trance Energy, det där såg ju fett ös ut! :D

    /Cryx

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)