No Stress (London day 5)



Stått bakom skivspelarna HELA dagen. Riktigt roligt och utmanande, men ack så tröttsamt..

Blev tre äpplen, en banan och en juice till lunch. Nyttigt och uppiggande - men inte mättande särskilt länge. När klockan började närma sig 18:00 och jag tillbringat de sista 20 minuterna med att snacka med och lyssna på en kille som tränade så kände jag orken och öronen tryta. Var ju där vid halv ett redan! Killen som tränade på sin mixning visade sig vara en Pacha-resident så han tyckte att jag skulle komma över och lyssna på honom på slutet av Fredagskvällen. Det lät sjukt trevligt så jag lär nog glida in på Pacha och chatta lite med DJ:sen, höhö - jag är heftik!

Noterade för övrigt en liten intervju med Paris Hilton i gratistidningen The London Lite ang. hennes lilla flykt över pölen till London för att hälsa på vänner.
T.L.L. frågar: Varför bestämde du dig för att komma till regniga London och lämna soliga LA?
P.H. svarar (intelligent som alltid): I L.A. vill hälften bli kända och den andra hälften är slampor.

Måste jag skriva hur jag tänkte..?

Nu blir det chill med lite mer Family Guy. Jag tänkte skriva nått djupt, men jag orkar verkligen inte.

Fred på jorden och kärlek överallt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)