4/12 - 16 Days - Inactive

AAAAAAAAAAAAAAH!

16 DAYS!! It's nothing! How could time have passed this fast?! It's enormous..

Well I'll do what all others do, answer your commentary within my blog, not with another commentary which you don't read anyway.

Anonymous:

Ja du, jag vet inte riktigt, jag är inne pâ mitt 13 âr av Engelskastudier sâ jag ser mig som tvâ-, snart tresprâkig! Haha, ja kanske det, men konserten här under var bara en av mânga som alla hâller pâ fram till den 22:a December, i hela Clermont! Enormt mycket musik för dom som fâr gâ ut - d.v.s. dom som inte är interner m.a.o. ;) Jag âker hem den 20:e till mitt älskade Östersund 'lângt upp i norr'. När var det du âkte?

Julie:

Freddan? Det var nog det äckligaste faktiskt. Tack, jag har lyckats hitta en metod dâ jag kan starta om den och sen trycka lagom hârt med tummen och pekfingret - ett finger pâ skärmen och det andra pâ baksidan sâ börjar den funka.. Glappkontakt är roligt.

tjoffex:

Mwepp, ingen alls. Vi hade nâgra snygga affischer upphängda när man gick in i skolan, men tre eller fler av dom försvann (ja.. det var min rumskompis som snodde tre..) men i övrigt ingenting! Pinsamt!

Ruub:

Positiv ut i fingerspetsarna det är jag det :) Ja, det lät helt sjukt faktiskt.. Men 'okunskap föregâr fall' eller hur det är! Ja fast har vi det? Jag menar, viruset tillâts fortfarande att spridas och vi borde göra mycket mer för att förhindra det.

Anyway..

A lot of you, both friends and family has asked me what I would like for Christmas, and frankly, I don't know quite yet. I'll post it up later..!


Loads of love from the Café!

Bisous

Fredrik
(HAHAHAHA, pas de 'Fred' Marion...!)

Kommentarer

  1. Ja fredrik jag skäms, det var ett par veckor sedan jag läste din blog men now im back ;).. har hänt en massa saker här hemma men sånt kan vi ta när vi träffas.

    Puss och kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)