19/10 - Tony Tuggar Tuggummi!

Haha! Ja du hörde rätt! Tony Tuggar Tuggummi mâste bli featured som dagens lât! Helt klart!

I övrigt kan jag hastigt och lustigt säga att saker är fett bra just nu, jag är lite sâdär smâspattigt löjligt glad! Förklarar närmre sen!

Sen:

Bah! Aphärlig helg, lyckas klämma fram ett tillstând som gör att jag fâr vara ute till 0:00 varje kväll den här veckan, p.g.a. Jazzfestivalen! Huuur bra som helst! Nu känns det gött att leva!


Photos!
1:a raden:
Jag njuter av höstsolen || Jonas pâ internatet gör Death-metal miner
2:a raden:
Delphine och Marion är narcissistiska || Jag och tom (han Är blyg, detta var det enda sättet att fâ honom pâ bild.
3:e raden:
Sâ här mâlar man fasader i frankrike! || Boissejours, miniförort till en mini-by utanför Clermont-Ferrand (Jag bor här)
4:e raden:
Min skola i höstljuset || Mickaël med min halsduk, hans Poi - som Âsna i Nalle Puh!
5:e raden:
Ett vackert höstlöv jag hittade || Höstträd

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)