1/11 - The Code

Nâgra samlade One-liner tankar hittills i frankrike:

"How do I know I'm turning french? I'm searching for Nutella in the morning.."

"If it's bad, it's Swedish, but hey, if it SMELLS it's French..!"

I övrigt har jag glömt rätt mycket av mina och andra one-liners.. Ganska sâ blandade känslor idag, âker snart till Paris (2 DAGAR!!) vilket känns rätt chill, önskar att jag redan vore där dock.

För visst är min familj snälla - verkligen, men dom är lite trâkiga. Bah, inget gott som inte för nâtt gott med sig och vice versa.

2 böcker hittills lästa.
"Tärningsspelaren." Luke Rhinehart
"Game of Thrones" George RR. Martin

Fler lär det bli!

Kommentarer

  1. He, är det jag som inte har nåt liv som har hunnit läsa fyra böcker och ändå kännt att jag har haft litteraturbrist stora delar av tiden:P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)