22/11 - 28 Days

OOoh, isn't there a film named 28 days too?

I'l say BITE ME to the next person who battles my grades 'cause I FRIGGING MANAGED 15 IN PHILOSOPHY!!!!

"You're not noted since you haven't completed your essay, but theoretically, if I should give you a mark, I'd give you a good 15."

Ah yeah, ah yeah - who'da MAN?!

Also finally refilled my mobile today, I for the first time experienced how low can be without cash to speak with.

Jeanna:

Tack sâ mycket! Jag har sparat nâgra.. ehrm.. lite mindre vackra och smickrande bilder för mig själv dock!

Tjoffex:

HAHAHA! Mattias M! Hela dagen! Tack för uppmärksamheten!

Kommentarer

  1. 15!!!!!
    Amagad!!!
    *faller pâ knä och tillber*

    SvaraRadera
  2. fredrik, jag tanker doda dig. jag far till och med daliga betyg i engelska eftersom jag har suttit och kant mig overlogsen istallet for att gora nagot. betyg pa andra manen brukar vara nagot i stil med "det gar oftast att forsta vad du menar"

    SvaraRadera
  3. (och jo, det finns det, eller två, en som heter 28 dagar med sandra bullock och en so heter 28 dagar senare med pepsi)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)