Digital Fingerpaint


RUUB, the Only one! Cider, an awful haircut and those everpresent fingers! Paris oh 7 baby - we're gonna have a goood time!

@Karin:
Haha ja sjukt läskigt var det att knyta ihop banden sâdär... Men varför skulle jag blâsa dig..? Sâ farlig är jag väl inte? ;)
@Prysse:
Njaa, kan du tänka dig F.R. glida in pâ dansgolvet pâ Seven till senaste Timbaland..? Hmm... Jo du! :D Det stämmer! Nu är det bara 19 kvar! Jag kommer hem 1:a Juni klockan 19:50 - mycket tidigare än vad som det var tänkt först det är därför som det ser ut som det gör nu! IIIIP! Snart fâr jag peta och krama pâ dig igen! Mys!

I can't escape it.. This mixset is def. one of the best I've ever heard...!
NP: Way Out West live @ BBC Radio 1
It's SO sick! It's SO great! Groovy baby, groovy!

Arvid, who can beat this goodlooking fella'? || DEG! My favorite-dough! My little dreamer :) See you soon darling!

Tina, Robert, Jonna - Oh so beautiful you all are! :) || Högen Persson! In his hiiigh time baby!

Anton! Haha! The daily industries..? This mofo's hot!


I just wanted to honour my wonderful friends! A shame that I don't have photo's of all of you! If you feel like you should be here - and you should - send me your photo and I'll do my best!

Loads of love!

Fredrik

Kommentarer

  1. klockrena bilder! Den på robin är skrattretande dock :)

    /aron

    SvaraRadera
  2. Haha nee sa farlig är du allt inte ;). Vi kom ju fram till det ju!

    SvaraRadera
  3. Att du har dom där bilderna är ju helt otroligt, inte ens jag har den på mig själv!:D

    Btw "ananymous", jag gör det för kamerans skull;)

    SvaraRadera
  4. deg - såklart!16 maj 2007 kl. 09:58

    underbart! helt enkelt underbart! :D finfina bilder och jag är glad att bilden på ruub sprids över världen ;) haha
    15 days and counting. Kram från deg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)