My Sweet Shadow

It's all hipocrisy,
it's all lies.
It's all a bloody show
for better or worse.
Is it time to let go?


@adrien:
Merci merci merci pour samedi soir, c'était GE-NI-ALE carrément.. Je me suis rendu compte que cette petite compteur me fait chier aussi.. Putain, je regrette d'être moitié/moitié mais c'est bien comme ça que je suis.. Et, ben, déclare ta flamme - tout de suite(; T'as reçu les photos d'ailleurs?
@aron:
yeah, sâ gâr det när man är international player. (=

So two days left and I'm both excited and bouncy, crying like a baby and soggingly longing for my two lives to unite instead of going apart. I love you all, I love you all so bloody much it hurts me. No matter nationality, no matter origin. I love you - you and you and you too!

I'm looking at all photos and it's been a long year after all - filled with joy, regret, troubles, friendship and love. It's hard letting go - but it's time..! Or is it? NO! This is NOT forever - this is NOT letting go! Letting go means giving up and even though I'm "moving" I'm not giving up - never.


Love.
Fredrik.

Kommentarer

  1. Jag vill ocksa hem, du fattar inte hur avis jag är nu.. 38 dagar kvar..

    SvaraRadera
  2. AAAAHHH!!! Saknar dig med mannen!! Lessen jag inte har svarat tidigare men de kära fransmännen verkar inte fatta att jag är en trevlig liten svensk som behöver min regelbundna dos av internet.

    Houla, under en mânad kvar tills jag âker hemöver... 26-27 är de spikade datumen till att âka här ifrân, egentligen inget skäl att stanna förutom att stanna med Alda förstâss!

    Jag kan nästan lova att jag kommer o vâldgästa dig nân gâng i vinter, sâ lätt blir du inte av med den hâr gotlänningen!!

    Puss o kram, skummbanan!

    SvaraRadera
  3. Hey Prim, right now it's "1 day, 15 hours and 21 minutes left until departure". I can't believe that in a few hours you'll be gone. That was a mad year, with so much events! We talked, we laughed, we cried as well (excuse me again). I don't know how I'm going to let you take that fucking plane on friday and drive back to Jeanne.
    Please keep writing your blog in sweden, I want at least weekly(?) news!!
    Puss/Mouah

    SvaraRadera
  4. nee kallar du mig madame blir jag nog sa arg att du inte ser mig mer... Jävla dumma fransmän som aldrig fattar natt. "tar du nycklarna?" Det är väl fan självklart att jag tar nyckelhelvetet annars kommer jag för fan inte ut genom grinden!
    pussar

    btw jag vaknade pa fel sida idag..

    SvaraRadera
  5. good trip home to sweden!
    enjoy to come home,I still need to wait six weeks for gamla, gôda îsland..

    it was nice to meet you (even if it was only once) =)
    bisous

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)