Now You See

@deg:
Självklart! Fast nu lär nog balbilderna på er båda bli svåra att slå! Jag menar titta bara på hur vackra ni är!!
@delphine:
Je dis strictement que je suis malcompris d'elle hein.. Elle VEUT pas du tout comprendre - donc - elle me fait trop ch.. Mais c'est vraiment naze quoi, surtout elle qui n'est point faite pour être au pouvoir!
@karin:
Inte sant..? Dom är galna - dom är dumma i huvudet (okej okej, inte alla as usual) dom är fransmän! Ledsen att jag inte svarade pâ ditt SMS - har INGA pengar alls då jag ringde slut på allt till Oskar :)

It's time to open up the old treasure cave of poems written in France..

English:
your passionate hands
under my skin
reaching deeeper than before
under my skin
touching
teeth to feet,
hair to heart
torso to skin

Swedish:
ännu en meningslös sång
en hymn & ballad till livets gång
till kärleken och livet
till tavlor, film och allt skrivet
en värdelös repetition
blir till en krossad ambition
och diktens tid blir inte lång

French:
Allez, c'est parti
je le fais aujourd'hui.
J'explose, je suppose
c'est mieuw pour ce que je suis.


15 minutes of fame and ticking. Thanks for a wonderful BBQ today! Even if it rained - it was fantabulous!

Love love love.

Fred (10,5 in History; 14 in Philosophy)

Kommentarer

  1. Duu, det finns faktiskt fransmän som promenerar pa sparet mellan Villiers Le Bel - Gonesse och Goussainville.. oh yeees!
    Ännu en av mina oändliga taghistorier =P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)