19-25/9 Get busy Child!

Phew! Now I haven't written here for quite a while, and much has happened since last time, first I will post some pictures and then in another inlay I'll write. So here begins the pictureshow (all the images are clickable - for a greater size):
My chamber at my familys house
The "to-be" summer house of my family, A LOT of work still needs doing.Georges (dad) and Quentin (brother) working hard at the house.
My bed --- Mickaëls bed at the boarding house (internat).
Mickaël playing narcisstic with my camera.
Benjamin, from the boarding house
Fabien, Benjamins older brother, from the boarding house. Adrien, from the boarding house. Skilled Poi-artist.
Jonas, the french guy who listens to Totalt Jävla Mörker!
Quentin(another one), from the boarding house.

More pictures coming up!

Kommentarer

  1. Du måste bli polare me Quentin! Han e ju klockren!;)
    Fett kul å se lite bilder från hur du bor också!:D Ska ni ta nå klasskort eller dylikt i framtiden tror du?? :D
    Paace

    SvaraRadera
  2. @Ruub

    Vaddâ bli? Jag och Quentin frân internatet e faktiskt rätt tajt, han ÄR klockren! Klasskort? Ingen aning, om inte tänker JAG ta ett..!

    Peace!

    SvaraRadera
  3. frankriek är bra, fär där verkar kilalrna gå runt utan tröja. Hurra för det, det borde alla satsa på. Mindre tröojr åt pojkar.

    Sitter o nyktrar till lite, ursäkta stavingen ;P

    Saknar dig vännen, och vilket nummer ska man ringa på om man vill ringa? elller kostar det skjortan fr dig att svara?
    puss

    SvaraRadera
  4. @Ritenius: Det enda problemet är att det finns sâ pass fâ snygga killar.. Tjejerna finns det en drös av, men allvarligt talat, snygga killar lider detta land en brist pâ.

    Haha har du varit ute och supit nu igen ritenius?

    Nae nu är det dig det kostar skjortan för om du vill ringa :) Det är det franska numret jag använder nästan hela tiden sâ du nâr mig lättast pâ det skulle jag kunna tänka mig:) Saknar dig ocksâ! Nâtt alldeles ohyggligt! Och du ser, jag använder kameran - den underbara kameran - flitigt och konstnärligt ;)

    SvaraRadera
  5. Va snällt av dig att åka just dit då, så dom får lite fler snyggingar =)

    Jaa, det blir ju som så ibland, när folk drar en till fester där det finns för givmilda människor.. och jag är inte den som säger nej till cider, det är ju så gott? =)

    Bra, då ska jag ringa dig ngn gång, så man får höra din röst =)

    Jaa, du är jätteduktig med kameran, det gillas!
    pussar <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)