9/11

18 TODAY!!

Nog kort, Robin..?

Kommentarer

  1. Grattis!!
    Kan tyvärr inte ringa eller smsa, för jag är pank:p och mobilen fylls pâ imorrn, men tro inte att jag glömt för det.
    Ha en superbra födelsedag

    SvaraRadera
  2. Grattis skägg, hoppas du får en bra dag =) jag kan ju inte säga hur vädret är hemma, men i Arjeplog är det iaf skapligt ;) puss//Din Allman

    SvaraRadera
  3. Jonas a.k.a. Herr Lindh11 september 2006 kl. 15:54

    Grattis på födelsedagen! Du fyller på en sådan dag att jag har svårt att glömma bort den... ;) Hoppas du får en trevlig dag med många sniglar och croissanter (eller vad nu fransmän vill äta på sin födelsedag!)!

    SvaraRadera
  4. Lindh slår till igen11 september 2006 kl. 16:03

    Just det, vädret! Det är mulet och 17 grader här utanför mitt fönster, inte högsommar precis men ändå ganska skapligt! :D

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen!
    hoppas du får en underbart rolig dag.. :D
    du har tagit solen med dig.. ;)
    Puss // madde

    SvaraRadera
  6. johanna (från teatern...)11 september 2006 kl. 18:55

    Grattis på födelsedagen! Sara Solberger berättade att du fyller arton idag, och jag tänkte att jag inte kunde missa att gratta dig ;-) Hoppas att du har haft en bra dag, och vädret här är har för övrigt varit toppen hela dagen. Hoppas dessutom att du får det fortsättningsvis bra i Frankrike också, vilken fantastisk grej att vara med om alltså. Au revoir! /Johanna

    SvaraRadera
  7. Tack alla :)

    Det värmer nâtt sjukt ska ni veta :)

    @Tjoffex: Haha, no hard feelings alls :)
    @Allman: Yeaah! Skönt o höra! jag hade en kalasdag, kommer mer info i nästa post!
    @Herr Lindh: Haha, varken sniglar eller crossainter, men MYCKET târta och Champagne ;)
    @Madde: Japp, här var det runt 25-30°c hela dagen igâr, helt sjukt..
    @Johanna/ Ja visst är det en fantastisk grej? Helt sjukt att den här möjligheten finns :)

    Âterigen, tack ALLA som förgyller min tillvaro här!

    Au revoir!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Äntligen vardag!" - Petter Stordalen

Ögonblicken som stöpt mig. (del 3)